helgläsning!

image96

Okej först och främst måste jag säga att det har varit en underbar vecka i bloggnätverket, och trots det fina vädret har många valt att vara aktiva på sina bloggar! Dessutom har pret-ty flyttat och blir med tiden antagligen ännu bättre! jag slår en frivolt (åtminstonde skulle jag göra det om jag inte varit rädd att bryta ryggen) för den nya designen på pret-ty!

Jag har aldrig varit förtjust i mångfärgade naglar, MEN bjooti har lyckats! hon har även fått mig att själv vilja måla mina naglar med nya viva la diva nagellacken!

Fåfängan har skapat den underbaraste av alla ögonmejker, guldig, skimrande, och mycket poppande till hennes ögon! En stående applåd för henne!

Tack vare veckans bloggtema fick jag min överraskning att green and curly bor i örebro! jag blev glatt överraskad!!

Make up my lack har skapat en fantastisk ögonmejk, med sin walespalett. Den rosa nyansen är otroligt romantisk!

SMinkan har inlett en blå vecka till min stora förtjusning! jag älskar blått!!

shoonsheins har fått ett paket fyllt med godbitar från mad minerals! jag väntar med spänning på recensionerna!

Sublimt fick mig att asgarva åt de stackars flugorna som dött i hennes badrum! morbid humor, jag vet, men av någon anledning tyckte jag att det var otroligt kul!

Vacker och underbar bjuder på en vacker och underbar mejk, med silver och grönt! Helt plötsligt tycker jag bättre om slytherin...

givetvis fanns det otroligt många fler läsvärda inlägg denna vecka på pret-ty, men jag fick begränsa mig! god afton på er!

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Åhh, jag som alltid hållt på Rawenclaws! ;)

2008-04-27 @ 02:06:05
URL: http://thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Therése

haha!! jaa fast gryffindor måste man ju bara heja på! där gick ju dumbledore när han gick i skolan!! :D

2008-04-27 @ 16:21:04
URL: http://fakelashes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0