Kåt eller surkärring?

- Är du kåt?, skriver en människa som verkade helt okej på efterfesten.com. IRL har jag aldrig träffat människan.
- nej vad fan skulle jag vara det för? , undrar jag onekligen irriterad. Detta är den femte i rad som fått min msn address via olika communities eller dejtingsidor, som visar sig vara ett perverst svin.
- nehepp tycker du inte om sex? skriver denna idiot, varpå jag blockar honom.

Jo det råkar vara så att jag tycker om sex, men inte fan vill jag disskutera sex med någon fullkomlig främling?!  OCh varför skulle jag vara kåt? för att jag sitter hemma framför datorn, och äter halstabletter och läser bloggar?

Nästa människa som fick min msnaddress skrev så här:
- hej!
- hej! vad görs? , skriver jag.
- inget.... du var en riktig knulliz, skriver denna idiot.
- ursäkta? , skriver jag fly förbannad och vill läxa upp denna kille.
- jag är fan INTE någons knulliz!!!, skriver jag så otroligt arg att jag skulle vilja sträcka mina armar genom skärmen och strypa denna jag-vet-inte-vad.
- nehe tjurkärring skulle nog passa bättre.
- ja hellre är jag en tjurkärring än en KNULLIZ?!
- jag förstår varför du är singel, skriver denna idiot som jag nu föreställer mig som ett onaturligt monster.
Jag är beredd att blocka även denna idiot, men tänker till.
- Skulle du säga så till mig om du träffade mig på stan? skulle du då gå fram till mig och säga VILKEN KNULLIZ!? skriver jag.
Efter en kort paus skriver han:
- men blocka mig då!
- svara på min fråga först, bestämmer jag.
- nej det tror jag inte att jag skulle.

BLOCK!


JA! jag är blond. JA! jag älskar smink. JA jag är singel.
MEn inte fan rättfärdigar det folk att vara otrevliga? eller är jag bara gammalmodig, naiv som tror att internet är ett ställe där vi blyga kan mötas?
Nåväl jag är hellre tjurkärring än någons knulliz iaf.

Det var sista gången någon fick min msnadress.

Kommentarer
Postat av: glamqueen

vilka puckon det finns! så otroligt irriterande! jag fattar inte varför det ska vara så svårt att relatera till det motsatta könet ?! att vi är PERSONER, det glöms liksom bort..!

2008-04-27 @ 19:21:59
Postat av: Therése

Jaa precis. man behöver antagligen inte undra länga varför de som skriver så där är singlar....

2008-04-27 @ 19:35:57
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: Zandra

äckelsvin!!

Tävla om halsband på min sida.. http://www.orchid.devote.se

2008-04-27 @ 21:02:50
Postat av: Ia

Folk knullar för mycket....
Nä men allvarligt be dem skita ner sig. Eller varför inte förolämpa med en syrlig kommentar om att de inte fått ngt på jävligt länge eftersom de är så desperata..

äsch - idioter kort och gott.
Puss och kram från en annan blond, sminkälskande surfitta =)

2008-04-27 @ 23:14:31
URL: http://www.themeangreenmachine.blogg.se
Postat av: Therese

Jag förstå mig inte på folk. De har ingen skam i kroppen. Tror dom att dom kan ragga tjejer på det viset? undr hur många han har fångat in med den raggningsprepliken... Kan ju hoppas på att han fattar till sist. Annars är det väl han som ska leva singel resten av livet! Inte vi civiliserade!
Busch på dem vännen!

2008-04-28 @ 10:21:50
URL: http://redlacuna.blogg.se
Postat av: Therése

zandra: jaa precis vad jag tycker!

Ia: jo men jag kan aldrig komma på en tillräckligt förolämpande kommentar... jag blir lika ställd varje gång, varför håller de på sådär? kram på dig! :)

Therese: absolut! om tjugo år när jag gifter mig med drömkillen står han där och dreglar! haha! :D

2008-04-28 @ 11:34:00
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: MakeupMyLack- Sanna

Varför finns det så himla gott om denna sort?
Jag undrar hur man tänker!?
Vem faller för en kille m som börjar med en förolämpning sådär?
De sista meningarna du skrev- här är en till (trots att jag nu är fejkad rödtott)
kram

2008-04-29 @ 16:47:49
URL: http://makeupmylack.blogg.se
Postat av: Jenpen

Fan, vad bra det var! Idioter bakom skärmen finns det för många av. Riktigt bra skrivet! Jag blev lite glad inombords, haha!

2008-05-07 @ 09:54:36
URL: http://jennifercordova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0