NEEEJ!!!

Jag har jusst kollat igenom lite noggrannare designers höstkollektioner för 08. Jag måste ju bara skrika av smärta när jag ser allt. PUDER KOMMER ÅTERIGEN BANNAS!!!
En massa opudrade fejjor syntes överallt på catwalken. Så vill man vara trendig så får man nog knappt pudra näsan längre.
image59

blanka näsor är nog högsta mode i höst, och highlighter i ögonvrån är ett måste. markerade kindben i bruna toner var också ett säkert kort på catwalken. Annars var det enstaka inspirerande fall som tex de från dior, med vit kajal svarta grafiska former, fjädrar, paljetter och hela rullen av färg.
Well det opudrade får mig iaf att fundera på ifall jag vill vara trendig eller ej i höst...

Kommentarer
Postat av: Therese

Varför?!
Hur kan man tycka att ett blankt ansikte ser attraktivt ut?
Särskilt i modesammanhang?
I need my PUDER!

2008-04-07 @ 13:51:27
URL: http://redlacuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0