Ojoj vilken träningsverk

igår var en hård dag som började klockan 8.10 med balett. Första balettlektionen jag varit med på den här terminen och jag måste bara skrika att: JAG HAR ALDRIG VARIT MED OM NÅGOT SÅ ANSTRÄNGANDE OCH FYSISKT KRÄVANDE!!! jag var nära till gråten mer än en gång, med våran stränga ryska balettlärare som står bakom en och flåsar i nacken.
- developée. grand battement! sosso sortenyr!
Hon petade överallt. vred på mina ben i omöjliga ställningar. ojoj vad man känner sig värdelös efter en sådan lektion, men jävlar vad peppad jag blev till att träna mera hemma på balett.

Sedan klockan 10.00 hade vi bugg. Det var jättekul!! vi svängde till rena rama vilda western, snurrade till andra dåliga dansbandslåtar som jag faktiskt tycker är ganska bra, och hela tiden hade vi ett leende på våra läppar!

sedan hade vi lunch vid halv tolv, s-block (typ alla tråkiga ämnen samlade i ett tretimmars pass)
och sedan var det dags för kvällsträningen på dansstudion med disco! åå vad underbart det är med disco!

Men jag ska inte ägna hela inlägget åt mina danslustar, utan tänkte delge några fina bilder jag googlat fram, som är otroligt inspirerande!

titta och njut!

image89

detta är då inte min stil direkt men jag tyckte att mejken var så otroligt genomtänkt så den förtjänar sin plats som inspiration!

image90

denna bild från sephora får håret på armarna att resa sig. vill ha!

image91

en äldre barbie. fortfarande tidlöst vacker, med silkeshår, och vackert sminkad.

Kommentarer
Postat av: inthemake

Jisses!! Har ju aldrig varit på Sephora, men ska göra mitt försat besök dit om en månad, god damn va fattig jag kommer bli hihihi

2008-04-25 @ 20:32:02
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Mia

VILL TILL S E P H O R A NUUUUUUUUU!!!!

2008-04-26 @ 00:17:52
Postat av: Lindas krypin

Men, en äldre Barbie, det har jag aldrig sett förut. Hon var verkligen tidlöst vacker!

2008-05-04 @ 10:53:16
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0