Veckans bloggtema v.

Denna gång är det PRET-tys medlem Clivia som bidrar med veckans bloggtema. Hon vill veta vart vi helst shoppar beauty i vår egen hemstad, och hoppas på tips till alla shoppingsugna som gärna reser runt i Sverige.

image88

Well jag antar att jag inte ens borde försöka skriva om åsbro där jag bor. Där finns ett centrum bestående av en ica butik.

Så jag väljer istället örebro, där jag går i skolan!
I örebro finns det ganska så lagom många affärer faktiskt. I sminkväg har vi Make up store, FACE, parelle cosmetics och diverse hårsalonger som säljer ID minerals.  HM har de vanligaste sminkmärkena och KICKS står för de dyrare alternativen. sedan har vi Åhlens med några få speciella märken dock inte många. Så att shoppa smink i örebro är inte helt lost, men om man vill ha de riktigt speciella märkena så är det nog bättre att åka till stockholm eller göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0