Make my monday!

Bjooti har Make my monday i dag igen!


Make my Monday är en meme med inriktning på smink och veckans fråga kommer, som namnet antyder, att läggas upp varje måndag.

Så här mejkar du din måndag:

1. Kika in på Bjooti varje måndag under förmiddagen för veckans fråga.
2. Svara på frågan i din blogg.
3. Lämna en länk till dina svar i kommentarerna till det aktuella M.M.M-inlägget.
4. Länka gärna från ditt inlägg till M.M.M-inlägget här på Bjooti så att fler får möjligheten att svara på frågan.

Veckans fråga:

Vilken beautyprodukt skulle du allra helst hitta under granen på julafton - och varför?



Mitt svar: Too Faced World Domination Tour, vore det absolut mest fabolösa som jag skulle kunna hitta under granen! Det vore rena drömscenariot att finna den lilla lådan i ett paket! Jag skulle kanske tillochmed börja grina lika mycket som  en människa som får möta sin idol efter 40 års beundran! Nåja, kanske inte så mycket, men nog skulle jag bli glad åtminstonde! Men indirekt kanske jag hittar den lådan, om jag får mycket pengar i julklapp kan jag nog avvara en liten slant på lådan iaf!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0