Helgläsning på nätverket!



Veckan som har gått på pret-tys nätverk har varit underbart inspirationsgivande!

* Lipglossbitch har råkat utför en mardrömsmascara! Fy!

*  Bjooti har anordnat en tävling som jag tycker ser frestande ut!

* Sminkan har lagt upp en underbar tutorial, som får mig att inse att tillochmed jag kan nog försöka mig på en sminkan-snygg mejk! Det ska testas!

* Vacker och underbar visar oss sin underbara wendy! Ååå vad söt hon är!

* Inthemake visar upp bandtröjor från hennes pojkväns band! Hon och hennes syster är så snygga!!

* Make my day visar upp sina läppar som jag bara måste erkänna. Så snygga de är!!!

* Yta visar en ögonskugga från NYX som heter Kiwi. MYCKET passande! Vill ha!


Godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0