Oj oj det blev lite shopping!

Jag skulle ju inte shoppa något förns på måndag var det tänkt och då skulle jag beställa från coastal scents.com....
Så var tanken iaf tills jag "råkade snubbla" in på Make up store i Örebro på vägen till bussen.
Eftersom de hade rea där nu så blev det en dyr snubbelfärd med tre produkter som jag i efterhand insett att jag kunde klarat mig utan, och att jag egentligen borde köpt hudvård för de pengarna....



Eyelash studio 54 kostade 75 kronor och är sååå snygga!! Queen kostade 70, och jag måste erkänna, att ja, det var ett helt onödigt köp. Antagligen måste jag klippa dem för de är väääldigt långa.
Eyepencil Liquid kostade 95 kronor och var en sådan där sak som expiditen (en extremt trevlig och inspirerande och FRAMFÖR ALLT säljande kvinna), övertygade mig om att jag behövde.
Dum som jag var köpte jag inte den guldiga pennan som jag velat ha hur länge som helst, utan lät henne övertyga mig om att jag passade bättre i silver (vilket jag inte gör).
Men men det var väl bara en tidsfråga innan jag löpte en silvrig penna också.

Så råkade jag även köpa swarovski kristaller och mobilsmycken på Panduro. Dessa ska användas inom ansiktet tänkte jag!

Kram på Er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Eftersom du tycker om lösögonfransar och så, så tänkte jag tipsa dig om en säljare på Tradera som säljer bla 12 pack. Checka min sida på glamour: http://www.glamour.se/min-sida/Monty/bilder/photo/?id=238548



Där står namn på säljaren osv. De är faktiskt bra, sitter just nu med ett par på mig :)

2008-07-18 @ 20:20:12
Postat av: Therése

Jo jag vet att det finns många fina saker på tradera, många sjukt billiga lösögonfransar å så, men jag har faktiskt inte vågat köpa något därifrån än! ;)

Men någon gång ska jag testa det också! :)

2008-07-18 @ 20:38:42
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: inthemake

oh therése, jag måååste testa lösfrallor nån dag!! kanske ikväll vem vet!

2008-07-19 @ 10:38:24
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Ögonfransarna är ljuvliga!!! JAg hade också köpt dem och det är inte onödigt. Det är glädje!

2008-07-19 @ 13:46:13
Postat av: Emelie

Maila mig! du är ju såklart vinnaren =)

Men maila så vi kan bestämma bild till headern och text osv. så jag kan lägga in designen sen =)

2008-07-20 @ 15:15:35
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Therése

ITM: jaa det måste du! ;) Och så får du visa dem på bloggen!! :D

Sminkan: ja det är helt sant! Glädje!

Emelie: ååå vad roligt!!

2008-07-20 @ 22:59:34
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0