Tack Efwa!!!!

Det är inte ofta som man ser en människa genom internet, genom alla sladdar, skärmar och all el. Men i vissa fall kan man känna sig berörd, och sedd. Även om man döljer sig bakom en skärm.
Idag på posten fick jag paket från Efwa på pret-ty.se där hon hade shoppat ett par underbara lösögonfransar åt mig.
Jag kan inte med tillräckligt många fina ord beskriva mina känslor när jag fick dem!
Det är alltså en kvinna som jag ser upp till, en människa med ständigt fina sminkningar, och som alltid har en vacker sak att säga om alla, som har skickat mig ett paket!
Vi har aldrig träffats, och jag har varit dold av ett nickname, ändå kunde hon se mig. Den personen jag är.
Eller åtminstonde den oändliga passion för smink jag känner.
Tack Efwa, inte bara för de otroligt snygga fransarna, utan för att du även har fått mig att känna mig viktig, och för de otroligt inspirerande sminkningar som du lägger upp nästan varje dag på pret-ty! Jag tror jag talar för alla när jag säger att FOTD fliken inte skulle vara densamma utan dig!
Många kramar Therése.



Dessa fabolösa fransar fick jag! Hon hade "fräckheten" att inte lämna någon avsändare, så jag kan inte skicka några pengar heller!


Och ett litet kollage med Efwas mejker:


Underbart lila!


Underbara persikofärger!

Detta är bara några av hennes verk, för mer ta en titt på pret-ty!!


Kramar Therése!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gud vad snällt! Hon verkar vara en väldigt varm människa, det märks även i forumet.

2008-06-24 @ 18:35:02
URL: http://bigmouth.se/yta
Postat av: Efwa

Äsch då, nu blir jag jättegenerad!! Det är ju DU som inspirerar mig jue. Och jag menar verkligen vad jag skriver. Varenda dag hoppas jag att du ska ha lagt in något i EOTD så jag får se.



Det ska bli så spännande att se de där fransarna på, med tillhörande inspirerande mejk.

2008-06-24 @ 20:51:30
Postat av: Linda

Vilken underbar gest av henne! Jag blir alldeles rörd av sånt där, vilken sol hon är :o)

Ser fram emot en make up med dessa nu ;o)

2008-06-24 @ 22:01:52
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Therése

Mimmi: Ja sådant märks verkligen på vissa människor!! :)

Efwa: MEN vad söt du är! :) Mejken kommer inom snar framtid!! :D



LInda: Ja verkligen!! :)

2008-06-25 @ 00:35:06
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: inthemake

guud va gulligt....vilken pärla hon är Efwa ;)

2008-06-25 @ 08:51:36
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Sanna

Å, vad fint!

Det är underbart vad fina människor man mött genom pret-ty. Jag ser verkligen fram emot att se dig rocka dessa fransar:)

kram på dej

2008-06-26 @ 22:15:37
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Så urgulligt! Jag har också "mött" flera underbara människor på Pret-ty! Vet inte vad det är emd det här emd bloggar och forum. Kanske just det att vi är precis så anonyma som vi själv väljer att vara som gör att vi kan vara så generösa med oss själva! Jag har t ex träffat Rocketqueen, hon är numera en av de finaste människor jag känner. Sminkan och du inspirerar mig otroligt mýcket! Och, åldern har ingen betydelse, jag är mer än dubbelt så gammal som du och kan ändå ha så mycket utbyte av din blogg! För vi delar samma intresse! Jag märker ju på mig själv också, jag kan lägga kommentarer på era bloggar som jag ALDRIG skulle säga till någon "live"! Vet inte varför, men kanske just föra tt jag kan gömma mig bakom min anonymitet... Konstigt, men härligt är det! Den där Efwa är en allmänt väldigt generös person, har du sett på RQ`s blogg, vad många nagellack hon fick? Urhärligt med sådana fina människor!!! Kram till dig och alla andra ljuvliga "sminkdamer" där ute!!

2008-06-27 @ 14:51:57
Postat av: Therése

inthemake: ja verkligen! Den där pärlan som är glänsande vacker och alldeles unik!

Sanna: Javisst alla är jättesnälla där!! :D

creme-idiot: Jamen visst är det så? :)åå tack! Nej det har jag också märkt!! Åldern har ingen som helst betyddelse, alla som har något från hjärtat att ge kan dela det! Nej jag skulle sällan säga till någon ÅÅÅÅÅH vilken underbar sminkning! VAD har du använt? haha! Det skulle få folk att börja fundera kring ens psykiska hälsa!

Javvisst såg det! Helt otroligt! Kram på dig med du!!! :)

2008-06-29 @ 01:51:45
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0