Veckans bloggtema! (plus de andra veckornas som jag inte gjort)

Godmorgon mina damer och herrar! Får jag lov att presentera...... (trumvirvel) VECKANS BLOGGTEMA!!!! (trumpeter).


Vecka 22
Vad för skönhetsprodukter har ni alltid med er i handväskan för touch ups under dagen? Fåfängans förslag.

Jag brukar ta med mig läppglans, lite puder i en samples burk, och tops.

Vecka 23 (start måndagen 2 juni)
Hygienartiklar - vilka produkter använder vi? (Deo, kroppslotion, schampo...) - akrogirls förslag
Deo: Någon olive deo....
Shampoo, balsam: allt budget som finns att köpa.
Kroppslotion: Pink grapefruit purée body lotion från TBS. Helt underbar!

Vecka 24 (start måndagen 9 juni)
Finns det någon produkt du inte kan slänga trots att du inte gillar den. - MLYs förslag

Nej jag slänger nog allt som jag inte använder! ;)

Vecka 25 (start måndagen 16 juni)
Hur sminkar vi oss under sommaren. Speciella midsommartips? - Rouaas förlag (med midsommartillägg av Bjooti)

Puder som bas på de flottiga ställena, vattenfast mascara, vattenfast skugga i pennform från MUS (sparkling beach), och läppglans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0