Your name..

.. är en sida som tillåter en att köpa deras smink och klistra fast sitt märke på.
Här är en liten lista jag snokat ihop.


Från vänster: yourname,  tyska märket Ariane Inden cometics, . Längst till höger är det samma innehåll fast med Kimara Ahnert som märke. 
Pris : från vänster: Okänt. Måste beställa katalog och skit men antgligen svinbilligt. Ariane: $30.50 Kimara: $35.





Ovan från vänster: Orginalet från yournamepro, Dermus, en sida jag hittade nu laura geller makeup. Dålig upplösning. ,Napoleon perdis.

Pris från vänster: Orginalet; antagligen sjukt billigt, Dermus: $20, Laura Geller: $30  Napoleon perdis: $42,

nåväl för er som hänger på pret-ty var nog detta ingen nyhet.

Men jag tycker det är en ganska intressant sak faktiskt. Jag skulle kunna tänka mig att starta upp ett sminkmärke, och i början köra på sånt här, och sedan efter hand utveckla mina egna, lite dyrare produkter.

Länkar:
yournampro
Dermus
Ariane Inden cosmetics
Laura Geller Makeup
Kimara
Så är det...... tråkigt värre. Ha en fin sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0