Boka fakelashes på söndag eller måndag!!!!!!

Då får jag antagligen låna min syrras kamera! Jag tigger och tror jag har lyckats!

Då ska jag fotta och bombardera bloggen med inlägg med bilder på mina mejker som jag har gått och smygtränat på, på min nya godisgardin (om jag inte äter upp den innan dess), och förhoppningsvis dyker det upp bilder från modevisningen jag har gått på idag!
Jag hade även tänkt att slänga upp en DIY med lösfrallor! inspirerade av EnKore på youtube!

image123

så boka lite tid på måndag eller så att kolla in mina inlägg som förhoppningsvis ligger uppe då!
Ha en underbar helg!!

Kommentarer
Postat av: karro

ha en fortsatt trevlig kväll! :D
kram

2008-05-23 @ 22:03:45
Postat av: Badbomben

Oj vad mycket fint att vänta på!:)

2008-05-24 @ 08:12:39
Postat av: inthemake

Väntar med spänning, I´ll be here ;)

2008-05-24 @ 19:15:34
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Make my day

Kollade i min kalender om jag skulle ha tid för Fakelashes, och det hade jag! Vilken tur jag hade :)

2008-05-25 @ 20:17:02
URL: http://makeupjunkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0