Gamla favoriter!

Gamla klassiska favoriter jag inte kommer ifrån!

image104

I februari kom mitt dermavax på posten. Sedan dess har jag skrämt livet ur de flesta i min familj! Läppgunket är en historia för sig, ett värdelöst läppstift blandat med ett värdelöst läppglans blev en underbar mix!

image105

en jättegammal bild från två sommrar sedan, med ett extremt godissug skapade jag denna looken.Polkgris-läppar, blå och rosa fransar och ett barnhalsband. wiiie!

image106

Och denna mejk kommer jag aldrig ifrån.... Såfort jag saknar inspiration eller inte orkar anstränga mig blir det denna. Antingen eyedust rebirth eller eyedust elegant från FACE. med eller utan det röda läppstiftet. Den klassiska looken för mig.

image107

Jag är galen i glitter och på läpparna är det fint att ha på shower och sådant!

image108

en gammal sminkning med sparkling beach och en gammal hm palett.

image109

och avslutningsvis så en kväll då jag kände för att klä ut mig lite! En rosa peruk och ett emotema blev det då! Blekmålad hy, mycket svart och glitter holographic från MUS! Wiie!

Kommentarer
Postat av: badbomben

Vad roligt inlägg! Tufft med så olika sminkningar efter varann, groteskt, crazy och klassiskt vackert! Din klassiska look är überfin!

2008-05-03 @ 10:35:47
URL: http://badbomben.blospot.com
Postat av: Therése

badbomben: tack! vad gulligt av dig!!

2008-05-03 @ 14:11:19
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: sanna

gud, du är så vacker!

2008-05-03 @ 14:18:59
Postat av: Therése

oj sanna, tack! jag rodnar... vad fint av dig!

2008-05-03 @ 16:09:31
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: sanna

onej,ja är inte gay *fniss* tycker bara dina drag är så otroligt vackra!

2008-05-03 @ 18:09:37
Postat av: Lindas krypin

Åh, det där var skoj! Vilka otroligt olika sminkningar. Själv så är jag helt kass på att sminka. Lyckas knappt med en vardaglig jobb-sminkning ;-)

2008-05-04 @ 10:50:54
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: Myggan

Hej! Jag är en trogen läsare, men jag kommenterar allt för sällan (Fy på mig!). Men nu undrar jag det där läppglanset/stiftet du har på den tredje bilden; Vart är det ifrån? Minns du vad det kostade?

Jag har sett dig ha det (eller iaf ett liknande) på flera av dina bilder och jag tycker att det är så otroligt snyggt! :-D

Tack för många snygga mejker och bra inspiration! :-)

2008-05-04 @ 11:42:40
Postat av: Therése

Sanna: haha! det är lugnt!! jag tog det inte så! :P

Linda: tack men jag är inte heller någon stjärna på smink! jag brukar bara kladda på och hoppas att det blir bra! Antar att jag har tur när det väl blir bra!

Myggan: Vad roligt att höra! Det är faktiskt någon förut som har undrat över det tror jag, och faktiskt så är det från en palett som kostade 80 kronor på lindex! Jag vet inte ifall de säljer den längre, men den hade en massa ögonskuggor och i locket satt en massa liptint/lipgloss i små hjärtan! ganska gulligt faktiskt! :D Tack för att du lade en kommentar! Utan kommentarer skulle jag nog lägga ner bloggen! :D

2008-05-05 @ 05:12:54
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: Ia

Skitsnygga sminkningar!!
Hehe - det där såret skulle jag absolut kunna vingla omkring med på kollektivtrafiken och skrämma skiten ur folk med =)

2008-05-05 @ 21:51:48
URL: http://www.themeangreenmachine.blogg.se
Postat av: ariizu

hej älskar dina sminkningar o e precis som myggan e jag en trogen läsare som e dålig på att skriva kommentarer ;P

jag undrar om den sista bilden med emotema:

du har något sorts blått mönster på höger sidan hur har du gjort det? ^^

och såret på första:

var köpte du dermavaxet? O.O

tacksam för svar

2010-09-25 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0