veckans bloggtema!

Jag ligger så efter. Ursäkta mig. Jag skulle kunna skylla på att jag sliter hårt i skolan, eller att jag har fått ett jätteintressant jobb med en massa spännande uppgifter... men tyvärr är jag bara lat.

v.19 hur tar ni hand om era fötter? sminkjantes förslag.
Svar: inte alls! borde nog åtminstonde fila dem men dansar man barfota flera dagar i veckan så gör det ju ingen skillnad iaf.

v.20 emmelie ville se nätverkarnas badrumsskåp. suck! varför har jag ingen kamera (ps min katt har ticks! det är jättekul att titta på nu  när hon sover bredvid mig!!)

Och helgläsningen har också fått lida av min lata personlighet... men men bara att ta nya tag!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

bloggtema även.. amagad :D

2008-05-19 @ 00:56:45
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0