Lista!

Jag är nog inte så intressant att läsa om men jag gillar ändå såna här listor! Denna är snodd av Sminkan och Badbomben!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Jag är så slarvig, har inte ens någon nyckelknippa....


Vilken svordom använder du mest? Faaaa-aaan när något går snett. Typ om mascaran bara inte vill en viktig dag.

Äger du en iPod? Oj oj jag vet knappt vad det är... Det är väll ungefär samma sak som en mp3? Oj oj....

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag vill vara framför kameran så länge det är oseriöst, typ fula grimaser på fester och sånt.... När det kommer tillseriösa saker så håller jag mig nog undan....

Vilken var den senaste filmen du såg? Pirats creek tror jag att den hette.

Har några av dina vänner barn? Nej inga nära vänner....

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Körkort, bil, make up artist utbildning, hus och en massa smink!

Har någon någonsin kallat dig lat? I princip alla lärare....

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig....

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? öööh... ingen aning jag har inte råd att åka på sådana lustigheter. höhö.

Hur många syskon har du? Två äldre systrar!

Äger du några band t-shirts? Ja jag äger faktiskt en linkin park tröja... Det bandet gillade jag starkt för några år sedan....

När flög du senast? Jag tror det var hem från paris för ungefär fyra år sedan....

Läser du för skojs skull? O ja! Jag kan inte somna om jag inte får läsa lite först!

Pratar du några andra språk? Räknas kass engelska?

Har du en stationär dator eller en laptop? EN container-liknande sak på golvet.

Vad har du med dig in på bion? För hoppningsvis en snäll kille som kommer att hålla min hand hela tiden.... Annars är ju faktiskt popkorn ganska viktigt!

Har du en blogg? Oooh ja.

Vilken är din favoritdrink?  Ingen aning har inte börjat gå på krogen än... På fester dricker jag bara cider...

Äter du frukost dagligen? Frukost är ju det viktigaste målet på dagen, så ja!

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Stundvis fullproppat, stundvis blankt.

Vilken är din favoritfrukt? klementiner som inte smakar besprutning... dock svårt att hitta sådana i dessa dagar... Annars är det nog grapefrukt!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Egentligen inte. Jag bryr mig om mängden hårt fett. Sådant som inte smälter vid rumstemperatur.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Njaa.... Sådär... Är väll ingen mästare i stavning, men det stör mig när folk skriver fel och konstigt hela tiden.

Vad var det senaste du åt? Makaroner och sojakorv.

Gillar du senap? Nej fy skruttans!

Har du någonsin köpt något från eBay? Nej har inte gjort det... är förbannat sugen på att köpa någon billig palett men har inte kommit till skott än......

Skulle du säga att du är trendig? Nej verkligen inte. Jag hakar på trender när de är skrikiga i färgerna, eller färgglada på något sett. Men jag köper sällan nya kläder....

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Äter inte kött men jag tror inte jag skulle få dåligt samvete om jag åt kött.... Djuren i sverige behandlas ganska bra, jag tycker bara inte att kött är gott!


Ha en fin kväll! Natti!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tur det! Jag tröttnar aldrig på dina heller!!!

2008-09-10 @ 22:54:58
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: creme-idiot

Hej, igen! Glömde fråga dig i mitt mail: Dottern ska ha Disco-party om ngn vecka - var hittar jag saker till detta? Hon har redan en High school musical- dräkt som mormor sytt, men guldskor, sjal i guld/glittrigt/paljetter? Ngt tips?

2008-09-11 @ 14:24:06
Postat av: Therése

Karin: Vad bra! :)



Creme-idiot; Mitt tips är att ge sig in i tygaffärer! Där kan man köpa de mest glittrande tyger för en inte allt för stor peng! Och är man dålig på att sy så kan man i princip nåla ihop hela härligheten om det bara är för en kväll... Eller så ger du dig på ekosns postorder på http://www.eksons.se/ ! Där brukar jag handla teater smink och sånt men de har jättemånga roliga kostymer och sånt också! Kolla även upp det till halloween ;) !

2008-09-11 @ 17:11:10
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Vad kul at tläs dina svar! Du är inte alls ointressant eller vad du nu påstod överst i inlägget. Hur kan du ens komma på att skiva så om dig själv? Du är en spännande och fantastisk, kreativ och närmast vibrerande människa. Intensiv, skulle jag gissa. ;D

2008-09-11 @ 19:28:38
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Therése

Sminkan: Vad roligt att du tycker det! Intensiv var ordet! Jag tror att det kan bli väldigt påfrestande att umgås med mig en hel dag, jag ser gärna till att det händer saker hela tiden! :)

2008-09-11 @ 22:08:21
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättekul att få läsa om dig, listor är så roligt!!

2008-09-11 @ 22:43:33
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0