Utmanad!

Alla i bloggar är nu utmanade av Helena på Lipglossbitch!

Utmanaingen lyder; Vilken produkt representerar dig bäst, ditt liv och varför?

Mitt svar är tveksamt. Jusst nu tränar jag så mycket så hela dagarna är det mest mjukisbyxor, sport bh, foundation och puder som gäller. Så jag väljer då sport bhn!

Sportbhn är inte en beauty produkt, eller? Joho då säger jag! Utan den skulle jag ha hoppat mina tuttar ner till knäna!
Så älskade sportbh; Du representerar mitt liv jusst nu!


Nu blir det sovdags! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emma

Re: OH tack :D det tyckte jag med ^^ haha.. :P

Rolig utmaning haha :D

2008-09-13 @ 00:21:28
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0