Nu så!

Nu händer allting! Idag har jag varit och shoppat alla möjliga hushållssaker till flytten och en hel del snygga kläder!

Imorgon blir det packning, klippning, träffa farsan och på fredag bär det av!
Arvika här kommer jag! Sedan på måndag börjar hela cirkusen rulla på Mariart med smink, glamour, hårt arbete och förhoppningsvis en massa trevliga människor (äälskar ju dialekten!)... Jag är både nervös och uppspelt, men det kommer att gå bra, det vet jag!

Nåväl mer om det då.... Nu till vad jag gjorde i lördags!
Jag sminkade några killar i ett band till deras musikvideo! Det var jättekul att se hur en sådan går till, även om pojkarna inte ville ha så mycket smink... Jag hade ju tänkt mig något riktigt maffigt med horn och mängder av blod, och svart kring ögonen... Men det blev en liten grundsminkning bara, med lite kajal och så... Saint Deamons heter bandet, och här är deras hemsida!
Det är min pojkvän som känner dem, så han frågade mig ifall jag ville sminka det hela.
Det var ju mest för min skull, de klarar ju faktiskt att kleta kajal kring ögonen själva, men jag tyckte det var kul att lära mig lite om det, och kameramannen (eller heter det fotograf...?) hette Thomas Tjäder, en man vars fotogografier verkligen intresserade mig.
Tyvärr tog jag inga bilder själv (mina batterier till kameran har laggat ihop, därför har det heller inte varit några FOTDs, och kommer nog inte bli på ett tag heller). Men förhoppningsvis så får jag nog bilder från sminket av en kille som jag tror fotade det mesta... Men det dröjer nog!

Och nu till att önska Er alla en trevlig fortsättning på denna onsdagsnatt! God afton!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken toppenpojkvän! Kul!

2009-01-08 @ 01:27:37
URL: http://www.vackerunderbar.se
Postat av: inthemake

Oh vilken spännande tid du har framför dig nu, det kommer gå lysande för dig ;))

2009-01-08 @ 08:28:25
URL: http://inthemake.se
Postat av: nadja luong

vad kul att du är tillbaka!

2009-01-08 @ 19:13:46
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Hjärtat!

Är nästan lite avis på dig, det kan vara alldeles fantastiskt att börja något helt nytt i en helt ny stad!! Som att börja ett nytt liv, nästan! Dú väljer själv vad du vill ta med dig, d v s vem du vill dela med dig av till dina nya bekanskaper, eller hur? Fast, att vara sig själv är det bästa, men det brukar ju vara så att vi har lite olika typer inom oss, elelr hur? Vi kan ju vara både spralliga och fulla av liv, samtidigt som en sedaa inuti oss kan vara eftertänksam och reflekterande....

Roligt att höra att du fortfarande har boyfriend.

Har varit dålig på att maila dig, har varit sjuk och haft allmänt mycket att göra med alla helger och så. Vi håller kontakten nu när du flyttar, eller hur?

Har du itne tid med bloggen som kan vi ju ändå skriva till varandra menar jag.



Lycka till med din utbildning, det komemr bli super, du är så otroligt begåvad! Sluta aldrig tänka "Outside the box", även om det ibland krävs att du är konservativ och klassisk ("Kunden bestämmer ju") Sötnos, ha det bäst!!

Kramar

2009-01-09 @ 10:27:29
Postat av: Elva

Lycka till med allt!

Du verkar ha alla förutsättningar för att bli en bra mua :)

2009-01-09 @ 20:45:55
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Elva

Btw så länkar jag härmed till din blogg på min blogg. Så nu måste du uppdatera OFTA så att jag har nåt kul att läsa ;)

2009-01-09 @ 20:47:12
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lycka till nu, hoppas att allt går bra! Kram!

2009-01-11 @ 17:51:08
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: daniella

hej vännen! Det låter verkligen trevligt, något som jag oxå skulle vilja uppleva =) Den tiden kommer väl, hoppas jag... Hoppas att allt går bra med flytten... Kramisar

Daniella.

2009-01-13 @ 21:11:15
URL: http://thisismed.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vad roligt att höra ifrån dig igen, Lycka till! :)

2009-01-14 @ 09:31:11
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Therése

Karin: jaaa han är underbar!



inthemake : Jaa det är jättespännande! Ja det hoppas jag, tack! ;)



nadja luong : Tack! :)



creme-idiot: Heej! :) Ja det är nu mitt liv börjar! Eller åtminstonde mitt liv med ännu mer smink än förut... :)

Jaa pojkvännen har jag tänkt att behålla om det går... Han är nog den näst snällaste människa jag någonsin träffat! :)

Det är lugnt, du behöver inte ha dåligt samvete över det! Vi har båda fullt upp menar jag!



Tack så mycket för de peppande orden, ha det jättefint! Kram på dig raring!



Elva : tack! :D Jaa det får vi hoppas! Så länga man tycker att det är roligt så är det ju bra! :)

Haha jaa tack! :)



Johanna : Tack så mycket! Kram! ;)



daniella: Heej! Ja det kanske kommer för dig? ;) Tack så mycket, kramar på dig!



Josephine : Jaa det är roligt att vara tillbaka! :)

2009-01-14 @ 15:06:22
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0