Youtube är en stor inspirationskälla

Youtube kan väl ingen ha missat som en stor resurs inom sminkindustrin...
Där finns så oerhört många kreativa inspirerande människor som är sjuksamt duktiga! Jag fann en massa videos med graffittismink, så detta är mitt bidrag i den kategorin!
Jag får lov att be om ursäkt för min hemska utväxt, den är nu åtgärdad!
De ögonskuggor jag har använt i denna bild är;
Microshadow Olive, från Make up store. Det är den som är olivgrön och härlig.
Microshadow Aquarius, från Make up store. Det är den blåa!
Microshadow white, även denna  från Make up store, ovanpå en vit ögonpenna från HM för att få det intensivt vitt!
Något gammalt rouge till teglet.
Microshadow Pollution, från Make up store. Visste ni förresten att pollution betyder utlösning på ett annat språk? Tyvärr minns jag inte vilket språk det var....
Shocking och Alarming från FACE, en neonrosa och en neonorange. Dessa är lite fräsiga!
ha en förträfflig dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Alv

Jag fullkomligt älskar hur mjuka men ändå hårda du har fått konturerna!



Hoppas på att det blir fler blogginlägg här förr eller senare, jag tycker om dina sminkningar med alla skarpa färger. =)

2010-09-14 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0