Fruktcoctails

Jag älskar verkligen färger och detta är sminkning som jag gjorde för några veckor sedan! 
Jag började med att kleta på  en ljusblå skugga ur Manly-paletten från ebay. Denna skugga kletade jag över hela ögonlocket. Sedan fick en lila skugga ur samma palett finna sig i att vara ögonglobens vackra skugga, och den blendade jag ut mot ögonbrynet tillsammans med en ljust ljusbrun skugga från färg. Den är helt matt och heter Nougat, min ständiga blending skugga numera!
Microshadow White från Make up store kletades lite smidigt på under ögonbrynet, och en guldig skugga från Pierre René kletades på in mot näsbenet. Lite svart kajal, mascara och voila! Även lite ögonbrynspenna satt fint. Om Ni undrar varför det ser lite skumt ut på ögonbrynet så har jag photoshoppat extremt klumpigt, eftersom mitt ögonbryn för närvarande är väääldigt sönderplockat. På ett ställe. Fy.
Så tips till att dölja sönderplockade ögonbrynspartier mottages tacksamt!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0