Paket!

Igår kom ett paket med min välkomstpremie från tidningen Tara som jag började prenumerera på enbart för premiernas skull!


Tadaaa! En söt necesär (osäker på stavningen), en jättefin  ögonskugga som är ljust vit med guldigt skimmer i, ett läppglans som är helt okej, och en conealer som jag faktiskt fastnade starkt för, inte som concealer utan som foundation!
Den är skir och ser naturlig ut, men täcker inte alls varken mina finnar, eller mina ringar! Men den är väldigt dryg och jag behöver bara några duttar på ansiktet, för att sedan släta ut med svampen, och titta! Naturligt fräscht!
Me like!

Kommentarer
Postat av: Viveka

Jag med!och flera andra Pretty människor.Ska säga upp den nu.

2008-09-03 @ 19:38:41
Postat av: Therése

Viveka: ja det måste jag också göra... :P

2008-09-03 @ 20:42:32
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Sofia (nibblah)

Haha har ni också...? Mitt har dock inte kommit än, men jag längtar:D

2008-09-04 @ 03:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0