Julhelgens Sminkhavanden




Julaftonen spenderade jag hoss min farmor och farfar så jag tänkte diskret men snyggt, retro fast modernt.
så här blev det...

image10



Det blev Face Serum från MUS som grund.
Sedan penslade jag på ett tunt lager med matt foundation milk (MUS), jag har ingen problemhy men jag petade på lite cover all blue från MUS under ögonen  så jag slapp skämmas över nattens timmar (tre timmars sömn, hade vänt på dygnet totalt!)
Lite löst puder från luminelle gjorde kakan slät.
Sedan pressade jag på Loose eyedust Carat från MUS och fyllde i brynen med nån brun skugga.
På med eyeliner (i det här fallet eyeshadow jubilée, MUS) sedan mascara, läppstift,
 läppglans (mitt favoritläppglans, starlips marbella från make up store) och klart!!



TIPS!;  svart eyeliner innanför övre fransraden ger superintesiv blick med sug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0