Pierre René!

Var som sagt var, inne på Parfymeri Pia i Örebro idag, där de hade tagit in singelskuggor från Pierre René!
Detta är ett märke som jag aldrig hört talas om, fram tills idag, men efter att ha kollat runt lite verkar det vara ett franskt företag som marknadsförs i Sverige av företaget Tradebanco, samma som marknadsför Deborah, ett lite mer välbekant märke, trots att jag aldrig personligen varit i kontakt med det.
Nåväl dessa ögonskuggor kostar 39 kronor styck, och är härligt pigmentrika och fina! De hade vääldigt många olika nyanser och färger, och efter att ha testat dessa så garanterar jag att jag köper dem igen!


(usch kolla mitt ögonbryn)

Jag tror att de är väldigt ömtåliga för fall och slag (vem skulle slå sitt älskade smink...?), för jag såg att en testskugga i butiken var lite trasig. Annars diggar jag dem hårt.
Det enda felet jag hittils kommit på är deras kombinerade lock/applikatorer. Det är som ett litet plastlock som man drar ut, och på änden av plastlocket sitter en skumgummi aplikator. Dessa gillas inte!

Men med tanke på pris, så, Ja tack! Fler affärer borde verkligen ta in Pierre René!!

Kommentarer
Postat av: inthemake

De var ju jättefina...:)

2008-08-12 @ 21:49:06
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Tiina

härligt glittriga=) jag handlade också glittrigt idag, claudia hittade jag ett märke som hette med pigmentburkar i alla möjliga färger, på ica MAXI för 50 kr styck! en rosa glittrig och en lilaglittrig fick de bli! toktjusiga=)

2008-08-12 @ 22:26:37
Postat av: Therése

inthemake: ja visst är de? hihi! :P



Tiina: Ja claudia cosmetics är ett ganska bra budgetmärke! såå roligt med budget!

2008-08-12 @ 22:30:50
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Jag har kolla på dem men inte vågat slå till. Ibland är jag lite dumsnål. Ser jättefina ut.

2008-08-13 @ 08:40:19
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: bitte

intressant. har ett tips på min blogg om du är intresserad

2008-08-13 @ 13:28:58
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0