Rekomenderad

Jag rekommenderar en palett som jag har ägt under ca ett halvår nu, den köpte jag för 85 spänn på lindex, men fins inte kvar där längre.
Men om Ni skulle komma över denna budget paletten är den verkligen att rekommendera!!!


Det är alltså en palett (som jag hhar haft sönder) med läppglans i locket och skuggor i botten. Dessa läppglans är underbara!! verkligen söta små hjärtan fyllda med en massa glans OCH en massa pigment!! verkligen fina!!


ovan ser vi en ytterst dålig bild på paletten uppe i högra hörnet. Dessa skuggor är totalt värdelösa... men paletten är värd att löpa enbart för läppglansens skull!!


Så om Ni stöter på den hör godbiten någongång så är den värd sina 85 kronor enbart för glossens skull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0