Shoppat från Pashion!

Jag beställde smink från Pashion för några dagar sedan, och idag låg paketet i brevlådan!

De har en massa fina saker i fyndhörnan, och jag hittade fyra Too Faced produkter som jag klickade hem!



Det blev Candy Bars Brown Sugar, 145 kr (290 kr orginalpris), Diamond Gloss Canary Diamond, 72,50 kr (145 kr orginalpris), Glamour Gloss Rebel Yell, 95 kr (190 kr orginalpris), och Duo Shadow Steel Magnolias, 97,50 kr (195 kr orginalpris)!
Orginalprisen har jag räknat på vad de kostade innan rean på pashions webshop!

Med andra ord har jag sparat en hel del pengar, och det är ren och skär lycka!
Candy Bars skuggorna ser jättefina ut, men jag undrar hur jag ska kunna använda dem utan att förstöra motivet.... Duoskuggan verkar helt okej, den rosa misstänker jag är helt värdelös, men den gröna totalt fantastisk! Den gröna skimrar på locket, och är totalt fabolös!

Man måste vrida på Glamour Glosset för att få fram färgen, och när jag vred så det röda kom ut genom de små hålen kom jag att tänka på en köttkvarn.... Det är inte så mysigt att tänka på när man ska ha kletet på läpparna!
Luktar lite plastigt och konstigt gör det också, medans Diamond glosset däremot luktar fantastiskt, och ser jättefint ut!


Kort sagt så har jag gjort några riktiga fynd!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Det är ju alltid lika kul att fynda ;)

2008-11-11 @ 07:55:16
URL: http://inthemake.se
Postat av: Johanna

Åh, så mycket fint! Och visst var det mitt "fel" att du var tvungen att shoppa lite? ;)

2008-11-11 @ 13:05:32
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Sanna

vilken bra shopping! det är så himla bra när man kan säga att man sparat när man köpt:D

härliga färger!

2008-11-11 @ 20:03:48
URL: http://makeupmylack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0