Älskar, älskar inte

Jag älskar sol, vår, sommarväder och alt som är JUSST NU!!!

image83

först tog jag faktiskt några seriösa bilder men det var mina fulbilder som visade sminket bäst faktiskt!

Så till en riktigt ful grimas hade jag följande;

Bas: testade fair foundation från HH minerals men den sög faktiskt så halvvägs gav jag upp och kletade istället på deras näst ljusaste foundation, Neutral Light. Den gled på helt underbart! Rouget är också från HH minerals och heter Pink blush. Lika underbart är det! Som highligter använde jag Eyedust beauty från FACE.

Ögon; Eyeprimer tinted från MUS över hela rörliga delen av locket, ovanpå det lade jag en silvrig skugga från HH minerals. Jag tycker nog inte att deras skuggor är så särskilt bra... nu när jag har testat de fyra jag fick prover på, så måste jag säga att de inte är särsklit mycket pigment i, och inte i övrigt så mycket att hurra över heller.
En darrig linje längs fransarna med microshadow jubilée från MUS, en hel del lösa fransar, ett lager med long lash black från MUS, och så är jag klar för föreställningen jag ska se idag!

Läppar; duttade på lite läppstift från pejori, kostar tio kronor på smink.nu och är ett ganska skapligt budgetläppstift tycker jag. Ovanpå det pudrade jag lite lätt, då det ska sitta hela kvällen, sedan lade jag ett lager color fever gloss i färgen dangerously pink från Lancome.

Wiie!! nu ska jag på Raande-vo!!

Kommentarer
Postat av: MakeupMyLack- Sanna

Jag verkligen älskar när du har rosa och orange ihop! Jag försöker slå ett slag för att det är skitsnyggt ihop liksom rosa och rött!
Snyggt sminkat och skön bild ;)

2008-04-18 @ 18:09:09
URL: http://makeupmylack.blogg.se
Postat av: Storm

Du är skitnsygg på fulbilden. Sminket med!
Ha en underbar helg!

2008-04-18 @ 20:32:46
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se
Postat av: inthemake

hihi...härlig grimas ;)
Jättesnygg make, fick proverna på HH idag, snabbt som skam. Imorgon ska de testas ordentligt, synd att du är missnöjd. Jg är likadan vad gäller pigmentering, vill ha starkt & mycket...ha en kul kväll...:)

2008-04-18 @ 21:25:52
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Therése

jaa Sanna! visst är rosa och rött snyggt ihop också? :D dumma sverige som i överlag inte tycker det!! :P

Storm: tack!! ha en bra helg du med!!

inthemake: vad kul att det gick så fort!!recensera sen vad du tycker om dem!! pigment är nog det viktigaste för mig på ögonskuggsfronten! ha en bra kväll du med!! :)

2008-04-18 @ 23:11:26
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: sandra

d står att du har pink blush, men den ser väldigt peachig ut...?

2008-04-20 @ 17:37:39
Postat av: Mahbu

Gillar hur perfekt du lagt på eyelinern.
Det heter väl practice makes perfect? ;)

2008-04-21 @ 12:44:55
URL: http://skinnydotcom.blogg.se/
Postat av: Therése

sandra: jaa fast jag tror det har att göra med min underton i huden eller så har det med foundationen att göra... eller så har det med pudret att göra! haha! jag vet faktiskt inte :P

Mahbu: tack!! vad kul att du tycker det! jag är nämligen extremt darrhänt! så tack så mycket! :)

2008-04-22 @ 09:00:32
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: jag

ok, superfin va den iaf :p

2008-04-24 @ 10:26:00
Postat av: Erika (monsterhummer)

Sjukt snyggt! :D

2008-04-26 @ 09:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0