FOTD 20 april

Denna sminkning fick jag faktiskt inspiration till för ca ett halvår sedan, när jag var på en konstutställning och såg en underbar tavla i turkost och orange. Sedan har den liggat nerklottrad på ett papper sen dess, fått sitta i mejken i andra varianter och så, men nu kör jag på den iaf!

image86

Bas: ingen

Rouge: ett persikofärgat från luminelle.

Ögon: Alarming från FACE mitt på. applicerade med våt pensel. microshadow city jungle från MUS är den turkosa. Sedan kletade jag på lite svart kajal som grund för microshadow jubilée, som jag lade i tunn linje längs fransraden. På fransarna har jag Long lash black från MUS.

Läppar: lipstick exit från MUS och ett lager med hi-shine lip treatment från The body shop.

Kommentarer
Postat av: MakeupMyLack- Sanna

Bra att du körde på! Jag gillar det
och den alarming är verkligen lysande, i dubbel bemärkelse :)

2008-04-21 @ 13:10:27
URL: http://makeupmylack.blogg.se
Postat av: Sminkan

Helt fantastiskt! Du är så himl kreativ och rolig, och du lyckas bära upp precis allt! Wow!

2008-04-21 @ 15:54:03
Postat av: Therése

tack sminkan och sanna!! jättekul!! :D

2008-04-21 @ 19:24:28
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: Jenny

Gud vad härligt du sminkar dig:) Jag vågar aldrig köra på så där riktigt ordentligt, utan har mest lite kajal, bas såklart, brun ögonskugga occh mascara.^^

2008-05-31 @ 20:14:29
URL: http://j3nu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0