Helgläsning

Lite helgläsning då!
image84

emlanemelie har lärt sig att måla kajal tack vare beauty by mes eyelinerguide!
eyeonbeauty har lärt sig om täckning, grundfärger och kompletteringsfärger! läs inlägget här!
fåfängan har som vanligt gjort en underbar ögonmejk! älskade verkligen denna!
green and curly har utmanat oss att skriva ner 9 saker jag önskar att jag inte visste! mycket roligt att läsa!
makeupmylack har skapat ännu ett fantastiskt EOTD med fantastiska färger!! dessutom har hon färgat håret till en skitsnygg röd nyans!
P´ssion har fyllt år!! grattis grattis!!
Linn aka rocketqueen, har skapat ännu en fantastisk vårfräsch mejk, och dessutom skrivet ett mycket bra och läsvärt inlägg om botox! en applåd för den artikeln!
Sminkan har lagt en fatastisk EOTD som är otrloigt inspirerande!
Under tiden har Sminkjante antagit greenandcurlys utmaning och önskar att hon inte visste hur det känns att tro att man blir jagad av polisen på ibiza!
Sublim har hittat en c-vitamin kräm med MVG+ i betyg!
Vacker & underbar har fixat en EOTD som jag genast blev kär i! kolla in den här!
Helena aka Lipglossbitch har övervägt en karriär som bombare! det uppskattar vi!
Bjooti har varit på galan som får oss att rodna av avund!

Tack brudar för en underbar vacka! det är så roligt att läsa och inspireras av er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Va kul att DU gillar en av mina eotd!! Men vilken är det du syftar på? =)
Kram!

2008-04-19 @ 23:08:13
URL: http://thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Therése

jag tänkte på din lila rosa gula!! den var sjukt snygg!!

2008-04-19 @ 23:20:28
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: Akrogirl

Aha, tack!!! Den blev cool!
Gillar din syrras leopardläppar, coolt!!

2008-04-20 @ 23:49:52
URL: http://thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0