Veckans bloggtema!!!

Veckans bloggtema för vecka 15 är: Naglar!!  http://makeupmylack.blogg.se/ undrar hur vi vårdar våra naglar.

Jaa jag måste erkänna att jag har tummat länge på att skriva detta inlägg eftersom att jag är så synnerligen dålig på nagelfronten. För tillfället är faktiskt mina naglar ovanligt långa, antagligen för att jag inte har varit med på dansen i skolan på länge. annars räcker det med en klass i modernt, så är naglarna åter korta, slitna och pinsamt fula.

Men jag försöker iaf att vårda dem ibland så nu använder jag depend nail oil som jag stryker på innan läggdags så att det sugs in i nageln under natten. ganska bra faktiskt. det blir skillnad iaf.  Nagellack är ett måste om dagarna. Dock har jag en ful vana att när jag blir nervös sitter jag och skrapar bort nagellacket. Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0