Lista!

Jag gillar såna här listor! Den här snodde jag ifrån Rouaa!

Vad gjorde du igår: Festade!
Vad gör du idag: Har sovit i princip hela dagen, nu ska jag träna tror jag!
Vad gör du imorgon: Träffar Peter! :D

Senaste måltiden:
Förut... käkade en liten kastrull med nudlar.... mmm jag älskar nudlar!
Senaste drycken: Vatten vatten vatten!
Senaste telefonsamtal: Snackade med Peter förut i någon timma! Vi kan prata hur länge som helst!

Längsta period du varit singel:
Neeeeeej ångest bara tanken....
Kortaste period du varit singel: ingen aning^^

När började du använda smink: Vid tio års ålder ungefär. Storasyrran var ju så snygg tyckte man så man började köra på lite mascara och kajal då!
När började du använda BH: Vilken fråga! haha!
Första gången du använde string: Måste väl ha varit i nio tio års åldern....
Senaste kramen: Peter när jag skulle hem förut idag *drömmer tillbaka*
Senaste kyssen: Förut idag också! Underbart!
Senast du hade sex: Har någon seriöst skrivigt ut det?

Beskriv dig själv med tre ord: Slarvig, sprallig och oseriös.
Beskriv ditt rum/lägenhet med tre ord: stökigt. Det räcker.
Beskriv din stil med tre ord: Färger, färger och färger!


Nu ska jag sova! Natti!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, om man erkänner att man hade stringtrosor som nioåring kan man väl lika gärna skriva när man hade sex senast? ;) Snodde listan btw.

2008-08-24 @ 20:39:41
URL: http://bigmouth.se/yta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0