Nyshoppat 12 augusti!

Var inne i stan och shoppade loss lite idag.


Köpte Kenzo Amour på Kicks! 429 kronor gick det på! Jag fullkomligt älskar den doften!
På The body shop var jag inne och frågade efter mineralsminket, men det hade inte komit än! Så istället blev det Honungs schampoo och tillhörande balsam. 50 kr styck. Mycket dyyyrt!
Sedan svängde jag in på Parelle, Åhlens, Make up store och FACE utan att hitta något jag ville ha! Helt otroligt.
Sedan gick jag in på Parfymeri Pia som ligger på Krämaren. En mycket liten affär som är fullproppad med smink och parfymer! Jag bara älskar stämningen där, och de hade något budgetmärke som jag aldrig hört talas om. Pierre René!
Bara en massa små ögonskuggor, som faktiskt var otroligt snygga allihopa!
Jag köpte två stycken som tillsammans kostade 78 kronor!
Ska testa dem så får jag se senare!

Och så måste jag ju bara berätta och klaga över mardrömmen. Att prova kläder!
Jag förstår inte varför man på provrummen har celluit framhävande ljus.... Det är ett mysterium.... Någon som vet varför? Jag brukar inte ens titta på mig själv i speglarna när jag är avklädd. Jag vet ju bara exakt vad jag kommer se. Celluiter. Celluiter så gropiga att man nästan fuderar på ifall det är någon form av högre makt som skapat dem.
Men jag är ganska nöjd med min kropp ändå. Celluiter har ju alla, bortsett från några få lyckliga.

Nåväl kanske återkommer om skuggorna senare ikväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Efwa

Ohhh, jag har den vita Kenzon med likadan flaska. Jag fick den av min man och jag kan sitta och sniffa på den jämt egentligen. Den är helt underbar!

2008-08-12 @ 19:27:42
Postat av: inthemake

Åhh vilken härlig shopping....Amour är jättefin....:P

2008-08-12 @ 21:48:43
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Therése

Efwa: Ja den är helt underbar!



Inthemake: ja absolut! :D

2008-08-12 @ 22:29:25
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, jag älskar också den doften! ;)

2008-08-14 @ 15:59:44
URL: http://sandrasstil.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0