Paket från Eksons!

Idag kom det ett sms avi om att jag skulle hämta paket nere på vårat lokala Ica!
Paketet kom från Eksons postorder!


Lösöginfransnörd som jag är blev det två lösögonfransar, dock högst normala sådana, en liten tub med flouroscerande färg, ett kompaktpuder, en liten burk med brunt fetsmink (som jag tänkte använda till skugga), och åaletten slängde jag med bara för att det är erbjudande jusst nu med den paletten!
99 kronor kostar den paletten jusst nu och jag kan varmt rekomendera den! Det är vattenlösligt krämaktigt smink som används med fuktad pensel, och som sedan torkar, och sitter helt okej tills man kommer åt med lite vatten då det bara rinner bort.
Därför kommer jag inte använda detta smink utomhus, när det regnar, eller när jag tränar, men jag tycker iaf att det är väl värt de 99 kronor som paletten kostar!


Och en swatch på paletten blev det också! Jag vet att det blev osmidigt att jag inte satte dem i ordning, men det får Ni leva med!
De är härligt metallic-aktiga!

Senare kommer en EOTD också med dessa färger!

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Fina färger.

2008-08-06 @ 07:55:38
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0