Recension Bloom Lip Lacquer Sheer!

Recension på Bloom Lip Lacquer Sheer;

När jag beställde detta gloss så kan jag erkänna att jag inte gjorde det med den största glädjen någonsin. Det kostade 72 kronor på rea, skulle ha kostat 240 kronor och det var mest för att det var så billigt som jag köpte det.


Inte heller var det den som ögonen först föll på när jag öppnade paketet. Men när jag skulle testa det så blev jag glatt överraskad! Det luktar underbart av choklad och har en väldigt blänkande chokladfärg också! Det luktar otroligt gott, jag bara gick och njöt av lukten från mina läppar! Håller ganska bra verkar det som också, eftersom att jag tog en liten tupplur på några timmar med det glosset på och vaknade med nästan lika mycket av det kvar!

Däremot kommer jag inte köpa det igen, eftersom att det var väääldigt lite för pengarna tycker jag! Men en fyra av fem får det nog iaf!



Kommentarer
Postat av: inthemake

Underbart med glada överraskningar ;)

2008-08-22 @ 08:29:02
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Therése

inthemake: ja det är jättekul när sådant händer!

2008-08-22 @ 11:07:27
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0