Taggad!

Jag blev taggad av alltochlitedärtill!


Some questions and anwers...

Jag orkar inte tagga någon men här är mitt svar iaf!

Några filmer du rekommenderar: SATC, flashdance...

5 band/artister du gillar: KC and the sunshine band, Donna Summer, George McCrae, Gene Chandler, Mikael Jackson

En lite udda maträtt du rekommenderar: Curry-qournfilé-gryta!

Favoritfärg: Allt som syns.

Några manliga skådis/artist/modell du tycker har en skön utstrålning: Peter Stormare (dregel dregel), Marilyn Manson, Jonny Depp (främst i Pirates oof the caribean), och alla andra snyggingar som jag inte kan namnet på men gör det värt att kolla på film!

Några kvinnlig skådespelare/artist/modell du tycker har en skön utstrålning: Dita von Teese, Kirsten Dunst, Victoria Silvstedt

2 tv-program du rekommenderar:
Scrubs... annars ser jag inte på tv.

En bok du rekommenderar: Måste läsas: Den långa flykten, kommer ej ihåg författaren. Låna på biblan redan imorgon!!

3 parfymer du gillar: Naomi Chambell cat deluxe, Bourbon Vanillj från Yves Rocher

Hur ser din morgonrutin ut i badrummet: Beror på dag. Ibland blir det bara att borsta tänderna. Annars brukar jag pyssla en massa med mitt smink, och försöka undvika att sminka mig likadant för ofta!

Vad äter du oftast till frukost: Fyra limpor med smör och ost på. Därefter ett halvt glas oboy.

Vad dricker du helst: Vatten!

Tatueringar, hiss eller diss?: Hiss. Jag har inga och vill inte ha, men killar kan vara jävligt sexiga i tattueringar.

Favoritljud?: 70, början på 80 tals disco.

Något annat du vill tipsa om eller berätta: Jag är trött på att vara singel!!! gark.

Kommentarer
Postat av: Lola

Håller med om Stormare... mums!

2008-08-03 @ 13:08:42
URL: http://www.lolasix.se
Postat av: Anonym

Äter du fyra hela limpor till frukost? :)

2008-08-03 @ 16:30:01
Postat av: Therése

Lola: han är sjukt snygg ja!



ANonym: haha ;)

2008-08-03 @ 17:41:48
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0