I fredags EOTD!

image42


Jag tänkte: GALET!
så det blev så här!
Svart kajal från HM som en linje längs ögonlocket, som fästes med Microshadow Jubilée från MUS.
Jag valde den svarta linjen som kontrast till den rosa mascaran, Sensitive mascara (vart fan är den sensitive?? skitsamma...) pink från MUS.
Blå kajal från luminelle som jag fäste med UV shadow Blue från Stargazer innanför nedre fransraden och underfransarna målade jag i Waterproof Mascara Blue från Luminelle.
Under ögat målade jag en linje med Cybershadow Babydoll från MUS (Min absoluta favorit ögonskugga den är underbart pigmentrik och underbar färg!).
I globlinjen avslutade jag med Sparkling Beach från MUS! klart för peppträning!
En orgie i rosa och blått!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Coolt! kreativ du är! Ja jag går på balettakademien :) vem är du? :)

2008-02-17 @ 11:44:10
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: rocketqueen

Jag vill se mer av dina fantastiska FOTD's!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0