Sephora!!!!



Jag kommer aldrig glömma mitt första besök på sephora... hur underbart var det inte att gå in i en sprängfylld sal med smink?? det var när jag var i paris och bara den butiken gjorde resan såååå värd!!!
Min syster Linda och hennes pojkvän var i paris under nyår iaf och de köpte med lite grejjor till mig!!!!

AAAAHHH!!!! vilken lycka!!!


så recensioner på dessa är då;





image16

La it corps body lotion; ananas grenadine   såååå jävla underbar!!! fullkomligt stinker kokos!!!  väldigt dryg är den också så en centimeter stor klick räcker till en hel arm!!! Mitt betyg;    fem av fem!!!! köp köp köp!!!
image14



image17

bain douche bubble bath; ananas grenadine;  sådär... luktar ganska svagt, inga bubblor men får ett stort plus för sin underbara rosa färg! Mitt betyg;     två av fem! 



image15





image18


gommage corps body scrub; musc almond;     Störtskön bodyscrub som luktar perfekt prinsess-aktigt och är dessutom knallrosa (även på huden!!!) mitt betyg;      fem av fem!!!

image19




image20

Sucre effervescent sugar cube; ananas grenadine;      har faktiskt inte testat än men tycker det ska bli såå spännande att göra det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0