Lösögonfransar -dilemmat

Jag har stora problem. Och nej, det är inte att jag har många lösögonfransar, utan att jag inte har några VANLIGA vardagsfransar! Jag tänker varenda gång att jag ska köpa några vanliga som man kan gå ut med en vanlig dag, men varenda gång lockar de där stora pråliga fransarna mer.
Okej på onsdag SKA jag köpa vanliga lösfrallor. Eller....?


Jag idag i ett försök att ha på mig en fransrad av varje sort!


 
Från övre raden till vänster (precis som på gamla skolkort!); heaven från Make up store, numera trasiga, ett par lila från Sephora, LIm och fransditsättare från Make up store, ett par gröna frallor som jag köpte på en danstävling, studio 54 från Make up store.
Nedre raden från vänster; Jumbo svarta från Grimas, Kryolan tror jag, från Efwa! Queen från Make up store, och slutligen ett par regnbågsfärgade från Grimas!

Ha en fin kväll! God natt!

Kommentarer
Postat av: inthemake

hahaha...underbart!

2008-07-22 @ 09:13:07
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Badbomben

:DDDDD

2008-07-22 @ 09:28:25
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Sminkan

H&M Medium är extremt diskreta och kostar 30 kronor. Deras Long funkar bra till vardags också, tycker jag, som likt dig inte har problem att synas lite. ;D

Har du bra lim är deras fransar inte alls tokiga, funkar att återanvända ca 10 gånger i alla fall.

2008-07-22 @ 13:59:33
Postat av: Therése

ITM: ja det blev lite smålustigt med muschen :)



Badbomben: ;)



Sminkan: Jag har tittat på dem många gånger men de har alltid känts lite FÖR diskreta. Men jag aksnke skulle investera i ett par iaf för att testa!

2008-07-22 @ 16:47:01
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kollade på e-bay, där kunde man tydligen besälla hem typ 75 par lösögonfransar för inte alls så farligt mycket. Coolt!

2008-07-24 @ 15:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0