Sex and the city!

Igår såg jag sex and the city the movie med en kompis!
Ååå den var underbar! Full av underbara kläder, inspiration, mode, skor, och givetvis, underbart sminkade människor!!
Make up artisterna Judy Chin, Nuria Sitja, Kerrie Plant och Kyra Panchenko har visat vad skönhet över 40 strecket är! Även fast de flesta av dem antagligen är rätt opererade, så måste jag säga att det låg en naturlig, men ändå sminkad skönhet hoss de numera lite äldre tjejerna!
Drömmen om en gigantisk garderob fylld med märkeskläder och skor, lever i filmen! Jag bara satt och suckade!





Vad jag bara kan säga är; SE FILMEN!!! Annars missar Ni något! ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Storm

Jag o några tjejkompisar från jobbet ska gå o se den snart, ser fram emot det.



Det blir obligatoriskt att ha klänning o klackar o lite mat o barhäng efteråt :)



Ha en härlig helg!



Kram t

2008-07-26 @ 18:49:03
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0