Det har varit sol ute....

... och därför har jag inte uppdaterat något heller. Men här kommer en liten uppdatering iaf!


Jag städade idag och hittade mitt gamla löshår nerknölat i en byrålåda. Efter att ha testat det förstod jag varför. JAG SER PLASTIG UT!!!  Jag kände mig som en big brother deltagare redo att plantera in silicon, för mycket collagen i läpparna, och Jag vet inte vad mer. Nej det får nog ligga kvar i min byrålåda tills jag kommer in i 40 års krisen.



och så nu när det är sommar måste man ju köra på en fräsch (läs svettig, flottig) stil med massor av bronzing produkter, brun utan sol och frostiga läppstift! microshadow white på ögonlocken, treatment mascara på fransarna, båda frånb MUS. Och så använde jag eyedust beauty från FACE som bronzer.





men givetvis så klarar jag inte mig länge utan mist EN lite flashigare mejk. Lite punkigt åttiotal över det hela tycker jag att det blev med blå stryk-på stenar, svart på ögonlocken, glitter på läpparna, och svarta fransar utklippta i svart papper. På en av pappersfransarna klistrade jag på en vit stryk-på sten! wiie!

Kommentarer
Postat av: Efwa

Du är så otroligt vacker och söt. Spelar ingen roll vad du gör, plastig, mjuk eller flashig, allt går hem.

2008-06-08 @ 15:01:39
Postat av: Sminkan

Älskade den sista bilden, med pappersfransarna! Oh! Men du är, som Efwa säger, alltid söt! Ändå, den stilen, ja, den är helt enkelt underbar och du passar perfekt i den!

2008-06-09 @ 22:42:01
Postat av: Therése

Efwa: tack!! jag blir så otroligt rörd av de fina orden!! :D



Sminkan: Å tack! Ja den blev lite punkig! :)

2008-06-13 @ 17:39:49
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0