Helgläsning!!

Veckan som har gått i pret-tys nätverk har varit underbar som vanligt! Underbara människor, underbara mejker!!

Lipglossbitch har bytt design, och skrivit om höstkollektionerna från MAC!

Bjooti har lagt upp bilder på sin underbara Izzy!! Sååå söt!!

Pssion har gjort en jättefin ögonmejk!

Rocketqueen har skapat en romantisk FOTD! Jättefint!

Sminkan har gjort mig avundsjukast den här veckan med sina nyinköpta grejjer från costoalscents! Shit vad jag vill ha paletten!!

MLY har mejkat sig fin med MAD!

BetteLi är en tjej vars blogg jag inte läst mer än en månad, men jag kollar in hennes blogg dagligen!! Jättefina inspirerande mejker! Soom denna!

Och sist men absolut inte minst, så har Yta skapat en jättefin FOTD!! Och hon har så fina fräknar med!

God afton kära läsare, nu ska jag dricka oboy och sova!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men, vad gullig du är! :*

Jag som inte ens blev nöjd med den där...

2008-06-30 @ 23:29:37
URL: http://bigmouth.se/yta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0