Midsommarfirandet.

Tack vare en aningen pinsam midsommar, då jag blev väldigt mycket för full, raggade på en kille utan att få honom, och en hel del andra grejjer som jag inte vill nämna, har jag bestämt mig.
Jag ska sluta ragga som en galning på alla killar jag ser, och jag ska komma in på chalmers, en utbildning i Göteborg som är speciellt inriktade på kemi.
Jag ska först klara av gymnasiet, plugga upp mina betyg på komvux, sedan göra högskoleprovet, och hoppas att jag kommer in.
Imorgon bär det av till biblan gott folk. Jag ska låna matteböcker och kemiböcker.
Leve intelligensen!



Hoppas Ni alla hade en underbar midsommar!

Kram!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Oh va jobbigt med fyllan :( men du verkar ju ha kommit till ett bra beslut iaf :) Klart du ska till världens bästa stad ;)

2008-06-23 @ 08:51:06
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hej dig!

Studier är härligt!

2008-06-23 @ 13:09:00
Postat av: Kerstin

hejA, menar jag, såklart =)

2008-06-23 @ 13:10:07
Postat av: Therése

inthemake: ja verkligen! man lär sig utav allt!



Kerstin: tack! :)

2008-06-23 @ 17:44:36
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0