Internet, en oändlig källa till kunskap, information, inspiration och mobbning.

Jag blev så ledsen över att läsa detta som hon har skrivigt. Detta är alltså en människa som enbart skriver för att vara elak. Inte för att bidra med något till folk med likasinnade intressen. I ett annat inlägg kommenterar hon uppmärksamheten hon fått och säger "All publicity is good publicity." http://fancyschmancy.blogg.se/1202999422_grooming.html?992BEF3E-D32A-0C3C-A1F8EE827128556E

är detta då bara en grej hon gjör för att folk ska läsa hennes blogg? det verkar vara så. Och jag tror det funkar. För jag kollar i allefall på hennes blogg titt som tätt för att se vad senaste idiotiska sak hon hävit ur sig.
Men det är klart att jag blir ledsen när jag läser allt elakt. Jag bara fortsätter undra vad det är för människa bakom denna blogg? Vad är det för människa som bara häver ur sig skit mot folk och vad vinner hon på det? tycker hon det är kul att uppröra?
Jag försöker att alltid hålla personliga problem och åsikter borta från internet. Klart man kan ge sin åsikt om den är positiv men man trampar på så många tår när man är elak.
Varför ens slösa tid och energi på att sitta och vara elak hela dagarna? Jag tycker iaf synd om människan bakom den bloggen. Jag har lämnat ut mitt namn och mejl address till henn för jag pratar gärna ansikte mot ansikte istället. Hon behöver någon som talar om för henne att hon faktiskt ÄR elak och att man inte kan hålla på som hon gjör.


Är hon likadan på jobbet undrar jag? I verkligheten? eller är det den anonymitet som internet skapar som får henne att tro att hon kan vara elak hur som helst utan att behöva ta följderna?

Nåväl det är som det är men det är synd.

Kommentarer
Postat av: Angela

Läste hennes blogg också.. full av motsägelser var den.
Hur man kan ösa ur sig sånt fattar jag inte, specielt som det faktiskt slår tillbaka på henne själv?
Nä jag fortsätter att läsa bloggar som är intressanta för att det är intressanta personer bakom. Inte såna som enbart går ut på "trash and bash".

Som tur är är iaf majoriteten av bloggarna inte såna :)

Tack för din fina o goa blogg!

2008-03-24 @ 20:17:38
URL: http://silverkallan.blogspot.com
Postat av: Therese

Även jag läste hennes blogg och kokade inombords!
Härligt att någon ser det och länkar vidare så fler kan få upp ögonen för vad för idioter det finns där ute. Och även dom skriva en bra kommentar som kanske får dom att komma ner med fötterna på jorden. Även om jag tror att hon aldrig kommer göra det...
Tack för en fin blogg!
Underbar inspiration!

2008-03-25 @ 10:19:33
URL: http://redlacuna.blogg.se
Postat av: Therése

Angela och Therese; jaa det är tråkigt att hon inte förstår själv hur motsägelsefull hon är. Tack för era gulliga kommentarer!! jag blir så glad!

2008-03-26 @ 12:58:00
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: kajsa

jag tycker hon verkar helt på driven,
sitter säkert och gnisslar tänder över att de inte gör så snygga kläder i stl 52 och att hon inte kan sminka sej hälften så snyggt som andra. folk som inte mår bra med sej själva brukar ha en förmåga att spy galla över andra

2008-04-03 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0