Veckans bloggtema v.13

jag tror v.13 var förra veckan men skitsamma!!
Jag är extremt dålig på hudvårdsrutiner men använder iaf Loreal HAPPYDERM skin Exhilarating Moisturiser for dry and sensitive skin. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om den. Den luktar extremt mycket alkohol och alkohol torkar väll ut huden om jag inte minns helt fel? nåväl den var billig iaf och jag har bara fått aningen mer finnar av den jämfört med min gamla.

Jag försöker att en gång i veckan använda peeling, ansiktsvatten och någon mask, men det brukar bli lite ännu mer sällan.

Jag använder Vitamin-E sink-in moisture mask från The Body Shop.  En ganska lagom mask som är ljuvligt rosa och luktar underbart. dock inte någon märkvärd skillnad. Huden blir lite lenare bara.

Annars är jag väldigt dålig på hudvårdsrutiner tyvärr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0