Inspireras av Suicide girls!

Fråga inte ens hur jag först kom in på den här sidan, jag vet det inte ens själv... det var för många år sedan! Först reagerade jag starkt på att det var en sida för nakenmodeller, men sedan när chocken hade lagt sig så insåg jag vilken guldgruva för inspiration det var.... Jaa jag är ju inte medlem direkt så alla bilder får man ju inte se, men de jag sett har jag verkligen tyckt om!
Det är ju inte direkt min stil med ack så vackra sminkningar det fanns!

image118
en tjej som kallar sig sugar. sminket, håret allt är underbart!

image119
detta är min absoluta favorit, näst intill förebild! Jag älskar verkligen alla färger! det ser så mysigt ut! hon kallar sig elf! undrar vart hon fått tag i brillorna...?

image120
denna brud kallar sig clementine. trots att namnet inte ger mig några större visioner gillar jag verkligen halsbandet!

image121
kolla in den mejken bara!! vill testa!! fast jag diggar inte godispåsen direkt... hon var inte japanska om jag kommer ihåg rätt...

så när inspirationen tryter, titta här!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag håller med- mycket inspiration.
Jag har gillar SG. De har både flickr och myspace, om du vill se mer:) Det är något annat än nakenbilder- för det är ju inte nakenheten i sig som man tittar på.

2008-05-19 @ 22:46:39
URL: http://makeupmylack.blogg.se
Postat av: Linda

Håller absolut med dig, mycket inspiration här :o)
Och den översta bilden är så snygg!!
De turkosa brillorna va klockrena *vill ha*

2008-05-23 @ 21:57:56
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Elva

Tjejen högst upp är faktiskt en svensk tjej och dessutom en tjej som jag umgicks med en del för ett par år sedan. Helt bedårande är hon :)

2009-01-01 @ 23:29:22
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0