JAAAA!!! har fått låna kamera av farsan!!!

Vlken underbart perfekt dag det är!!

Vaknar klockan tio, inga lektioner, åker in till örebro och träffar en kompis, kommer hem med två nya ögonskuggor, sminkar sminkar sminkar, fottar, och ska iväg på fest sen! Helt perfekt drömdag!!

image128
De två skuggorna ur neon eyes serien från viva la diva! Tycker inte om applicatorn, den drar bara upp för mycket så jag hällde över skuggorna i små tomma burkar från mine minerals!


image129
Och det här är alltså dessa på locket! På vänstra ögat är båda skuggorna med tillhörande applicator. Det blev kladdigt, och en massa pigment rasade ner på kinden. På högra ögat Använde jag eyeprimer tinted från MUS som bas och sedan lade jag på skuggan med en av mina penslar från lindex! MYCKET bättre!
Visst ser de härligt melon-aktiga ut tillsammans?!

image130
och så lade jag en liten vårmejk! Microshadow white över hela locket, och en rand med cybershadow babydoll längs brynet, båda från Make up Store! Under ögat är det UV green från stargazer!

image131
Och en liten flashig mix av en lila skugga från vevay och UV green från stargazer!

image132
och kvällens festsminkning i prinsesslika lila och guld!!! Det är eyeprimer tinted från MUS, Eyedust Carat, och microshadow plush! Allt från MUS!

image133
och en hel FOTD! Kameran är ju inte riktigt bra, men jag känner mig sagolik i denna sminkning!

Han en fin kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Viva La Divas neon eyes är så läckra, men håller med-applikatorn är kass, bättre med egna penslar :o)
Coola sminkningar, den UV gröna va så häftig!
Din festmake är verkligen kanonsnygg och du är så vacker på bilden! Hoppas festen blir skoj ;o)

2008-05-30 @ 21:31:18
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Tiina

Så himla läckert! jag ska nog springa upp å leka me färger jag med! vart så sugen av dina bilder;) tack för inspirationen!

2008-05-31 @ 12:12:13
Postat av: Therése

Linda: Absolut! aaw tack!! :)

Tiina: Tack vad kul att du fick det!! :)

2008-05-31 @ 19:47:03
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: Sminkan

Du ser strålande ut! Underbar sminkning i fina färger! Ja, allihopa, så klart, men jag gillade speciellt den sista i guld och lila!

2008-06-01 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0