Bloggrunda!

Det var längesen jag körde en liten bloggrunda om vad som har hänt i pret-ty´s nätverk, så nu är det dags!


*Lipglossbitch blev besviken på sin MAC Counterparts! Tråkigt!
* Bjootis lillasyster fyller år på samma dag som mig!
* En av El mikas tjejerna har klippt lugg! Sjukt snyggt! Får mig att vilja ha en riktig frisyr!
* P´ssion har varit på Beauty 08 och shoppat loss!
* Rocketqueen har målat en ansiktskarta med en sjukt snygg halloween make! Hoppas att vi får se den på henne också sen!
* Sminkan har skrivit om hur hon sköter sina ögonbryn! Och Emma P gästbloggar om sina bryn också!
* Sminkjante har lagt en hiskeligt snygg blå mejk!
* Sublim fönstershoppar, och jag vill verkligen ha Megaboxen från Smashbox!
* Inthemake drar igång halloween med en glamourös-ryslig mejk!
* BetteLi var också på mässan!
* Rouaa har lagt en stunning mejk.... Igen!
* Makeupoholic har lagt upp en tutorial som visar en snygg sotad mejk steg för steg! Vädligt lättfattlig, och väldigt bra skrivet!
* Fröken Rosa visar sin favorit mascara, med en övertygande före och efter bild!
* Purity har lagt en lila mejk, som får mig att känna mig riktigt färglös i jämförelse!
* Och AllMakedUp har börjat blogga igen efter en lång paus! Härligt!



Någon gång ibland så sker också gemensamma recensioner i nätverket, och idag var det valfri lippie som gällde. Dessa har hakat på;

* Lipglossbitch recenserar Shizen Lip Hydrating Serum
* P´ssion recenserar Maybilline Moisture Extrem Pinky Beige
* Badbomben skriver om Rimmel Vinyl Stars Mirror shine lipgloss
* Lovely har duell mellan Carmex och Nueva
* Beauty Roxx recenserar HR Collagenist Lip Zoom
* Orchid recenserar The Body Shop´s läppstift, nr  88
* Beautyblogger recenserar Gourmet Lip Therapy från Jelly Pong Pong



En blogg som inte är medlem i nätverket, men som är värd att uppmärksamma, är marinamake! En tjej som gör otroligt snygga mejker!

Puh, sådana här bloggrundor tar tid, för mig tog det ungefär en timma att klicka mig igenom alla bloggar och länka! Men nu har jag gjort det då!

Natti!

Kommentarer
Postat av: RM

Fin lista, det. :)

2008-10-27 @ 11:49:31
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: MiNi

Mja, duktigt vet jag inte, den blev inte särskilt bra ;)

Tjejig street á la pussycat dolls kan man väl säga =)

2008-10-27 @ 14:13:27
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Marina

Tack för din snälla kommentar om mig här på din blogg! Jag skulle gärna vara med i nätverket, vet bara inte vad som krävs och hur man gör...?

2008-10-27 @ 16:38:21
URL: http://www.marinamake.blogspot.com
Postat av: Therése

RM: Tack! :)



Mini: Haha okej! Aa, cool koregrafi iaf! ;)



Marina: ramaskriii skicka ett PM till Helena på Pret-ty och fråga lite snällt om det skulle gå för sig! :P

2008-10-27 @ 21:16:40
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0