Nominerad!

Nominerad!




Blev nominerad för ett tag sen av Marinamake,och Redlacuna! Har bara inte haft tid att svara men här kommer det!

Tack så mycket för nomineringarna alltså, jag blir så rörd över sånt här!!!

Här är de (anglikanska) reglerna för ovannämnda utmärkelse:
1. The nominated is allowed to put the picture on their blogs.
2. Link to the person who awarded you.
3. Nominate seven other people and link to them.
4. Leave a message on their blogs to make them aware that they're nominated.


Jag läser otroligt många bloggar, 41 stycken faktiskt! Dock läser jag dem inte varje dag, eftersom att jag fått så lite tid över nu, med både skola, praktik, och danskurser! Men jag försöker läsa dem alla några gånger i veckan iaf!

Jag läser alla bloggar som är med i pret-ty.se´s nätverk, och endel sminkbloggar som inte är medlemmar där, och några bloggar som jag bara gillar helt enkelt!

Alla är lika värde att tas upp, och därför så tar jag inte upp någon alls! Tråkigt jag vet, men jag är faktiskt för trött och lat för att skriva med alla, länka till dem och lämna en kommentar i deras blogg!

Jag nominerar alla som inte har blivigt nominerade än! ;)


Natti!


Kommentarer
Postat av: Em

Oj grattis du ;)

Ja det ska bli så jävla skönt att åka :O Längtar verkligen!

2008-10-23 @ 23:10:19
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Pierre rené- smink, var får du det ifrån? Glömde fråga igår...

2008-10-24 @ 17:41:44
Postat av: Beauty Roxx

Åh vad roligt, grattis!

2008-10-25 @ 14:32:27
URL: http://www.beautyroxx.se/br.html
Postat av: Therése

Em: Ja jag förstår det! :D



Creme-idiot: Jag köpte mina två skuggor på ett litet parfymeri i Örebro, Parfymeri Pia heter det... Men det finns säkert på andra ställen också! Fast så himla speciellt bra är de inte, de är bra, men du missar absolut inte jättemycket! ;) Om du vill så kan jag köpa några stycken och posta till dig, så kan du överföra lite pengar eller så? Men som sagt, så missar du inte så mycket! ;)



Beauty Roxx: Ja tack! :D

2008-10-25 @ 18:00:21
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Okey, rekommenderar du dem inte, så avstår jag. Tack ändå, för att du var gullig och erbjöd dig att hjälpa mig! Kram

2008-10-31 @ 01:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0