Lockande mitt i hösten...

Mitt i hösten, när inte alls många naturliga dofter kommer fram, mer än lukten av svamp, och fuktig skog, så vill jag bara ha en massa underbara godluktande saker att burra ner mig i.

Den här kan nog få mig att må bättre;


SMULTRON BODY BUTTER 200g

Näringsrik Body Butter med shea- och cacaosmör samt ekologiskt odlad rapsolja återfuktar och bevarar hudens elasticitet med en unik mjukhet och doft. 100% naturlig parfym av smultron ger en upplevelse utöver det vanliga. Vitaliserande vatten från Stanna källa ingår som en viktig del i produkten. Allt förpackat i en mycket vacker och generös burk.

För dig som vill ha en Body Butter med följande egenskaper:
• Rikt återfuktande
• Hjälper till att bevara hudens elasticitet
• C-vitamin tillför näring
• Ger en mjuk och silkeslen hud

260,00 SEK


Produktbeskrivningen kopierade jag rakt av från deras hemsida och shop.
Den ser verkligen otroligt frestande ut....

Och den här tvålan får mig att vilja bryta mitt köpstopp....


SMULTRON TVÅL 200g, i vacker presentask

En underbar, extra stor tvål för hela kroppen gjord av helt naturliga ingredienser och 100% naturlig parfym. Doften av svensk sommar kommer garanterat få dig att må bra under resten av dagen . Smultron är hälsosamma, innehåller rikligt med C-vitamin och antioxidanter. Det sägs att självaste Linné regelbundet använde smultron i kurerande syfte. Tvålen levereras i en nostalgisk och vacker presentförpackning. Om du nu vill ge bort den?

95,00 SEK


Sommar.... Ååå jag längtar redan. Men jag lyckas nog hålla klickfingret i styr. Min järnvilja för köpstoppet är obeveklig. nästan.



Kommentarer
Postat av: Mattias

Tack

2008-09-18 @ 12:35:17
Postat av: badis

Den där tvålen har den sötaste förpackningen!

2008-09-18 @ 21:28:25
URL: http://badbomben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0