Allting nu!!!

Yees!! Nu händer allting! Nu sitter jag på biblan (internet har laggat ihop totalt) och har just bokat bussbiljetter till stockholm nu på torsdag! Jag och min pojkvän ska ta en heldag och gå på museer, gå på bio, och bara umgås med varandra! Helt underbart! Ännu underbarare är att jag ska sova där över natten, och på fredag ska jag ha min första praktik under utbildningen! Håll i er.... Jag ska sminka till någon modevisning på Stockholms fashionweek! Wow! Jag är helt överlycklig och nervös på samma gång!

Det ska vara jag och en tjej från stockholmsklassen där som praktikanter, och så är det två makeup artister som har bestämt hur allting ska se ut! Fast jag har ingen aning om vad det är för visning, hur det ska se ut, eller någonting! Jag vet bara att jag ska vara på ett ställe klockan 16.30, utrustad med penslar! Smink hade de tydligen....

Men det ska bli så roligt! Och så nervöst!! Jag känner mig lite osäker, men jag kan ju inte missa den här chansen att få skapa erfarenhet, och få kontakter! Jippie!!!

Nu ska jag leta modeller till imorgon... Sent ute, jag vet, men jag har varit så sjukt lat nu ett par dagar... God afton!

Kommentarer
Postat av: Pixelpig

Det där med modeveckan fixar du lätt, det vet jag som sett dina sminkningar på dig själv. Stort Grattis och lycka till, vilken drömpraktik!

Ha så kul med pojkvännen i Stockholm också :-)

2009-02-10 @ 19:05:49
Postat av: creme-idiot

Gaaaah!!!!! Vad kul!!!!! LYCKA TILL!!! Äsch, tar occh mailar dig istället!!!!

2009-02-10 @ 19:21:24
Postat av: Tina

Nej vad roligt! Spännande!

Hoppas du kan fixa lite bilder på makeupen från visningen sen. :0)

2009-02-10 @ 21:01:50
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: inthemake

Ohh va kuuul...ha nu med kamera för guds skull ;))

2009-02-11 @ 11:53:41
URL: http://inthemake.se
Postat av: Tanten

Glöm inte att fråga modellerna om du får använda bilderna till bloggen, Lycka till!

2009-02-11 @ 14:23:16
Postat av: stephanie

Hej! jag undrar vad du nu tkr om mariarts utbildning. ska man satsa? har kollat runt en del och tkr att den passar mig mest men har du några åsikter å så?

skulle va jätte tacksam för svar :)

2009-02-15 @ 23:35:51
Postat av: asdas

vrf har du inga bilder längre i inläggen!? Skit tråkig har bloggen blivit..

2009-02-21 @ 17:49:24
Postat av: Therése

Pixelpig: Tack! Men det gick sådär... :)



creme-idiot: Haha tack! :)



Tina: Tack! Haha kamerans batterier dog såklart! ;)



inthemake: Haha hade med den, men batteriet lade av efter ett kort! Såklart! ;)



Tanten: HihI!



stephanie: Hej! Jag tycker att det fungerar jättebra med Mariart, men det beror ju också helt på vad man vill göra... Så om du hellre vill jobba på face eller Make up stor ei butik så ska man ju gå någon av deras utbildningar... Så kolla runt, känn vad du själv vill, och i slutändan är det ändå du själv som avgör om du kommer att gå långt eller inte! Hoppas det går bra för dig!



asdas: Hej! Tack för de fina peppande orden (otroligt ironisk) men jag har ju faktiskt inget internet så tyvärr! :)

2009-03-01 @ 09:49:29
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0