Vecka 4 på Mariart!

Vi är redan inne på fjärde veckan på Mariart, och idag hade vi hårstyling på schemat... Jag råkar vara absolut värdelös på hår, så det slutade med att min stackars modell satt med ett svinto-hår i rockabilly/gammal tant-stil... En ren katastrof som faktiskt fick mig att asgarva!

Förra veckan var jätterolig, vi hade Svartvit fotograferings smink, club makeup, trendmakeup, modevisningsmejk, och scensmink för dansuppträdanden!  Det har varit hektiskt men kul!

Nu ska jag kolla på cops, käka choklad och testa lite smink!


Hoppas att alla får en underbar vecka, mvh Therése!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Det låter som om du har det jättekul, :D

2009-02-02 @ 18:43:29
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Maria

Inga bilder att bjuda på? :)

2009-02-04 @ 16:10:56
Postat av: inthemake

Låter som en syn för gudarna...fast i mina öron inte illa alls hihiii

2009-02-05 @ 10:30:21
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0