Bloggpaus...

Det smärtar mig oerhört att behöva tillkännage en bloggpaus, det har verkligen varit hur kul som helst att ha börjat blogga igen... Men nu har jag fått jobb, och försöker leta lägenhet i Linköping, samtidigt som jag inte kommer att ha något internet på ett tag. Men jag kommer absolut att börja skriva igen så snart jag bara kan, mina behov av att snacka smink är ju oändliga! Kommer verkligen sakna bloggvärlden och hoppas kunna börja igen jättesnart!

Förresten så vill jag tacka alla som svarade på min förfrågan vad folk vill läsa på min blogg, jag har kommit på många idéer som jag ska skriva om när jag fixat allt med lägenhet och roligt!



Så Linköpingsbor, akta Er! Här kommer jag med en massa lustiga färger på ögonlocken!


Ha en underbar vecka!

Kommentarer
Postat av: Josephine- Makeuponista

Välkommen till Linköping! :D

2009-07-19 @ 11:24:34
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Emma P

Vad trsit att du slutar blogga, men vad kul med jobbet! Var i linköping ska du vara?

2009-07-19 @ 14:14:44
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Efwa

Men!!! Precis när jag hittat dig igen så slutar du blogga igen.....jag blir galen!!!

2009-08-24 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0